Zwroty i reklamacje

Zwroty

W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i włącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym pudełku, z kompletną, nieuszkodzoną i nieużywaną zawartością oraz dowodem zakupu. Punkt ten nie dotyczy zamówionych i zrobionych lakierów gdyż z tych produktów nie można wyprodukować innych kolorów.

W przypadku zwrotu w powyższym trybie kupujący jest obciążony kosztami transportu. Dostawy i odesłania zamówienia liczone są zgodnie z aktualnym cennikiem danego spedytora. Data wysłania nie może przekroczyć 14 dni od daty doręczenia towaru kupującemu. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać nr konta na jakie mamy zwrócić zapłatę. Zwrot należności następuje w ciągu 10 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Optionall.pl przesyłki. Gwarancja, rękojmia oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

Reklamacje:

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym www.optionall.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie polski zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. Gdy towar zawiera wady, możemy - wedle uznania - skorzystać z gwarancji producenta (o ile taka była udzielona i nie minął okres gwarancyjny), bądź instytucji niezgodności towaru z umową. W pierwszym przypadku roszczenia należy kierować do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej, którym najczęściej jest sprzedawca lub importer. W drugim przypadku - do sprzedawcy, który ma obowiązek przyjąć i rozpatrzyć naszą reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia. Uwaga! Sklep internetowy nie ma prawa w tym przypadku odesłać klienta do producenta, hurtownika czy importera lub zmusić go do skorzystania z gwarancji. Za wady towaru sprzedawca odpowiada przez 2 lata, przy czym konsument jest szczególnie chroniony przez pierwsze 6 miesięcy (ciężar dowodowy spoczywa wtedy na sprzedawcy).

W przypadku powołania się na niezgodność towaru z umową to klient decyduje o sposobie usunięcia tej niezgodności. W pierwszej kolejności może on domagać się naprawy lub wymiany towaru, a w przypadku niewypełnienia jego żądań - odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. W przypadku gwarancji to gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady.

Odpowiedź na zgłoszenie reklamacji:

Sklep internetowy jest zobowiązany ustosunkować się do pisemnej reklamacji klienta w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z pełną akceptacją roszczeń konsumenta.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.